Piątek 19,02,2016

            Cześć,
dzisiaj ruszyło wyzwanie w Scrapping4funChallenges, zachęcam was do udziału bo sponsor ma fajne digi dla zwycięzcy
A sponsorem jest:
                                      
Ja również mam od Juli Spiri digi fajny domek w kształcie grzybka a wykorzystałam go tak:

                         

Połączyłam do ze stempelkiem aniołkiem który niesie tort urodzinowy.W kartce użyłam papierów UHK dlatego że akurat w lutym mają piąte urodziny.
Z tej okazji wykorzystałam papiery z różnych kolekcji.A więc zaczynamy


Jako tła użyłam Gaj oliwny   FACACCIA

   Fartuszek wyciełam z Nadciąga zima PAMIĘTASZ spodnie również zostały odbite i wycięte z UHK  papiery to Gaj oliwny EXTRAVERGINE



    Tagi pochodzą z Zakochany Holms MARIARTY



A oto cała postać z tortem i kwiatkiem



Z tego dokładania narobiło mi się 6 warstw,a co za tym idzie to moja najgrubsza kartka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz