Coś

               W życiu każdej kobiety nadchodzi taki czas iż musi ze sobą nosić cały stos papierów i dokumentów.A że ja nie lubię takich sytuacji że grzebię grzebię gość czeka a ja się czerwienię, więc wykonałam własną teczkę gdzie najważniejsze dokumenty na pewno szybko znajdę.
             A teraz kolej na sesję zdjęciową:



         Oczywiście jak każda teczka/ankieterka jak kto woli zawiera dwie strony



                    Tutaj użyłam najnowszego dziurkacza na listwie.



                   Mam też słabość do stempelków.To co wygląda jak mapa w rzeczywistości jest notesem.
                                                                         

             


                   Oczywiście żeby nic nie wypadło jest zakładka albo jak kto woli skrzydełko.Całość jest wiązana czerwoną wstążką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz